050211

Godmorgon , ska snart ta & dra till jesper och elin men tänkte skriva lite här innan.
Igår efter jag skrev sista inlägget här så kollade jag på sista avsnitten utav sex and the city säsong 6 (väldigtväldigt sorgligt..), kollade på hans & hennes, ett avsnitt utav desperate housewives och sen så gick jag o la mig, typ runt halv fyra tror jag klockan var! Somnade så fort jag la mig i sängen och sov till klockan 12 idag och då började jag kolla på beck - levande begravd i typ 20 minuter sen så slutade jag kolla på den och fixade iordning mig för jag trodde jag skulle få åka med mamma och pappa dit, men nej, nu får jag gå dit.. Bara för att dom hade med sig typ en hylla o jag vette fan vad mer som jesper skulle få och hela bilen va full med saker satt jag får väl gå dit.. Skriver mer sen när jag kommer hem, puss på er / johanna bergman'

väldigt gullig bild måste jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0