10 sanningar om mig själv

Jag hatar mitt utseende och tycker att jag är tjock
Jag gillar miley cyrus, hennes röst & hennes stil
Jag vill kunna sjunga
Jag är kär
Jag spelar fotboll men tränar nästan aldrig längre eftersom att jag inte tycker att det är kul längre, utom i skolan där är det kul
Jag älskar tokio hotel, john mayer, the offspring, coldplay, u2, olle hedberg, madonna, christina aguilera, akon, michael jackson, beyoncé & många fler
Linnéa & ellen är mina bästavänner men jag har många andra som jag är sjukt bra kompis med också
Jag vill bort ifrån sverige nununu
Jag ska bli faster i maj
En person som jag inte kände så bra men ändå betydde mycket för mig dog för en vecka sen imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0