110210

Sitter här och är sjukt trött, ska snart ta och lägga mig i sängen och kolla på pip larsson innan jag sover. Imorron har jag sovmorgon till tio i elva, huur skönt?! Får ta 5 över 10 bussen härifrån ifall inte min lilla älskade mammi känner för att skjutsa (a) men det kanske blir något inlägg innan jag drar imorgon!
Idag så har jag först varit i skolan hela dagen, skön dag och ah, inget speciellt har hänt. Efter skolan drog linnéa och jag in till stan och satt oss på max och drack milkshake (y) sen så kollade vi i lite affärer och så, såg emil & henke inne på jc, träffade alice, sally, olivia och emelie inne på åhléns o sen vare några till vi träffade. Tog 7 bussen hem eller ja, till mitt andra hem, jesper & elins ! Var där till typ nio och sen jag kom hem har jag skickat några nya låtar från josefines till min mobil, kollat lite på änglagård och nu har jag suttit här ett tag men ska ta och borsta tänderna nu och sen lägga mig i sängen och kolla på filmen, så godnatt nu så hörs vi imorgon, puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0