150211

Sitter här och fryser som fan, shiit kan de bli sommar snart eller ?! Satt man slipper frysa verkligen hela tiden.. som ni kanske märker är jag sjukt sur.. När jag skulle hem från linnea så skulle bussen gått 18,35 men den kom aldrig o jag stog där till klockan 7 sen så ringde jag pappa o sa att han fick komma o hämta mig istället och han kom väl ungefär 20 över 7 satt jag fick stå i typ 50 minuter och frysa sönder i -13 grader.. och jag fryser fortfarande, sitter med mjukisbyxor, tjocktröja, halsduk, värsta sockorna och har legat i sängen under täcket men ändå så slutar jag inte frysa.. och jag är hungrig.. har inte hunnit äta nånting idag utom kladdkaka.. asså åååh, mitt liv suger just nu.. Ska bara översätta nåt skit från svenska till engelsk till imorgon på engelskan, packa väskan till imorgon, ta fram kläder o skit tills imorgon, borsta tänderna osv. och sen lägga mig i sängen och sova.. Fast näääe, jag har prov på torsdag och jag kan typ ingenting satt måste plugga till de me men de gör jag i sängen (a) oh juste nånstans emellan allt dehär måste jag dra ner och äta nånting.. ooorkar inte men e hungrig så måste tyyyp ju.. shit va jag gnäller bara, puuussheeej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0