170211

Dagen har varit helt vanlig, bara lite mer sorglig typ.. Eller först i skolan va allt rätt så bra men så vette fan, när jag gick hem från bussen började jag gråta som fan och när jag kom hem fortsatte jag verkligen bara att gråta, hur fan kan livet vara så orättvist? sen när jag kom hem så fortsatte jag bara att gråta och efter ett tag fick jag vääärsta anfallet, började typ verkligen skrika och gråta, låg på golvet o typ skakade o kunde inte röra på mig.. men ah, efter ett tag fick jag ta och skärpa mig o verkligen försöka att inte gråta mer så då började jag fixa iordning mig eftersom att vi skulle fira josefine idag, gick bra ett tag o så men det blev sjukt jobbigt ett tag.. tänker inte snacka om vad som hänt o så men asså just nu känns det verkligen som om att jag är på botten.. jaja, ska inte sitta o snacka om deprimerande saker o istället ta och ta bort sminket o sen trösta mig med att de faktiskt är sportlov om mindre än 24 timmar (y) sen ska ja sova, så CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0