180211

Dagens uppdatering är ju verkligen lika med 0 men det är nog luugnt! Har varit barnvakt åt en utav mina söta kusiner nu sen jag kom hem ifrån skolan, mamma var först hela dagen och sen när jag kom hem från skolan så drog hon o hämtade mat åt lillskiten som inte kan äta vanlig mat eftersom att han liksom är 1½ månad! Satt medans hon fixade de var jag helt själv hemma med ungen, vem vet hur det egentligen hade kunnat gå.. Ja menar, som ja sa en 1½ månads bebis tillsammans med mig (a) Men de gick ju hur perfa som helst, kunde inte gått bättre! Ludde låg bara och sov i min famn o jag är sjukt stolt över att jag klara att vara heelt själv med honom!
Dagen i skolan var ju inte direkt lika perfa, först var allt rätt så bra men sen på engelskan började jag typ gråta på lektionen och mådde verkligen sjukt dåligt, sen så kom cilla fram o snackade med mig om hur jag mådde o så.. hon är allt bra hon, bästa lärarn som finns! (förlåt för att jag låter som en tönt) men ah, sen så hade vi bara spanska och vi fick sluta halv tre satt tog bussen in till stan och sen hem, kom hem runt kvart över 3 o då va ju redan ungen här satt då började dagens stora äventyr ! orre va hos mormor eftersom att han är sjuk o ah, dom ville inte att alla vi också skulle bli sjuka men tror ja börjar bli de :o men nu ska ja äta o så, sen ska jag kolla på film och tjocka mig.. puuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0