24 februari 2011

Är hemma efter en heldag i kista galleria, han inte ens gå i alla affärer :o Men köpte i alla fall lite saker, inte alls mycket, hade kunnat köpt sjukt mycket mer men eftersom att jag inte hade nästan några pengar så fick jag nöja mig med de jag köpte/fick ! Imorse så hade jag i alla fall ställt klockan på 10 och gick upp då o fixade mig & klädde på mig å sånt sen så hämtade vi mormor vid halv 12 tror jag att klockan va och sen så åkte vi. va väl framme runt.. näe ja vetinte när vi va framme men vi gick runt ett tag och tittade sen så åt vi på någon utav alla dom där 199 olika resurangerna, fikade på nåt kafé och sen så gick vi runt ett tag till och kollade innan klockan typ var 20 över 6 och då åkte vi hem igen eftersom att både josefine & mormor skulle bort ikväll så vi kunde inte vara kvar längre.. men ah, sitter här med sovtröjan på, min nya usa tjocktröja och mina nya hotpants ! sjukt fin färgblandning, nu ska jag joina mamma som sitter i soffan och om ett tag så kommer det väl kort på det jag köpt! puss
shit va ful, hahaha men kände att jag behövde en bild satt det såg lite roligare ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0