280211

Har inte hunnit börja plugga än men får väl ta det nu.. Har hunnit med massa annat istället, eller ah, det är väl lite att ta i o säga att jag hunnit med massor men lite i alla fall, typ kolla på stylisterna, träna, duscha, kollat på halv åtta hos mig & familjen annorlunda, fikat och nu måste jag faktiskt börja plugga lite engelska, kan typ rätt så mycket redan men ändå! Men måste stänga av datorn, kan verkligen inte plugga medans jag har den på.. :') Jaja, pusshej
juste, måste bah berätta att jag har lärt mig att ta kort på skärmen eller vad man ska säga, sjukt stolt :DD


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för hjälpen sötnos! ;) <3

2011-02-28 @ 21:39:26
URL: http://abjorkholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0