7kt niice

Mår lite bättre nu, fortfarande ont i huvet & så men de är i alla fall bättre! Enligt min kära mamma så ser mitt rum ut som ett bombnedslag själv tycker jag de ser helt okej ut men eftersom att husets chef säger att jag måste städa så får jag väl ta och göra de.. Vill göra om heeela mitt rum nunununu men kommer inte få de eftersom att jag typ gjorde om för 2 år sen, men de e bra, nu när jeeesper har flyttat så ska josefine flytta ut ovanpå garget där jesper bodde förut och så ska pappa riva väggen mellan josefines o mitt rum o då får ja antingen de eller mamma o pappas sovrum, kommer bli 7kt niice ! Nu ska ja städa lite, sen glo på film och ikväll blire antingen va hemma själv eller följa me till jesper o elin ett tag o äta o så.. / johanna bergman'

shiit va ja saknar dehär håret asså.. eller ah, färgen.. måste verkligen färga de nu, har typ börjat få värsta utväxten, typ grå :s vetinte ifall ja vågar göra de hemma, vill verkligen inte att de ska bli typ gult/oranget.. o va ju typ nyss o klippte mig o färga där satt mamma kommer typ säga att ja måste vänta i en månad till.. åååååhhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0