alla ♥ dag

Yes, idag är det ju alla  dag (ifall det är någon som inte vet de..) och det är också min systers födelsedag! I skolan idag så fick vi choklad-hjärtan och till lunch fick vi plättar som var formade som hjärtan, gulligt! Dagen har faktiskt varit sjukt skön och inget speciellt har hänt! Efter skolan kom linn älskling till sävja och vi träffade henne ett tag, så länge satt jag missade min buss! men jag tog bussen ifrån stan hem istället. när jag stog där o väntade på att bussen skulle komma så träffar jag såklart min kära syster satt vi satt på bussen hela vägen hem och snackade om typ allt! Vi kom på att hon är ju 18 nu satt hon kan ju köpa ut 3,5or från ica till mig nu ;))
Har hela dagen fått massa "glad alla ♥ dag" sms från säkert typ 60 personer ! Nej men nu ska jag väl sörja lite över att jag sitter här hemma helt själv utan någon söt liten kille att pussa men nejdåå, jag klarar mig! Och eftersom att josefine fyller år så kunde jag ju ändå inte ha gjort nånting idag. Snart ska jag väl ner och äta och innan måste jag slå in josefines present, så ska väl ta och göra de nu! Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag, puuuuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0