brända popcorn

Jag har hunnit städa rummet, kollat lite på någon film med pappa, bränt micropopcorn och det är antagligen bara jag som klarar av att göra det (y) och sen ätit lite utav dom brända popcornen de andra fick josefine ! Tror jag ska borsta tänderna och fixa lite sånt där nu och sen kolla på någon film, är sugen på superhjältarna! Tror att jag gör så. Imorgon så ska jag sova sjuukt länge, sen gå upp och fixa mig och sen blir det gränby med mammi ett tag, måste köpa present till josefine som fyller år på måndag och sen är jag sugen på att hitta massa nya kläder o så till mig själv :') Nej nu ska jag stänga av datorn, bilder på hur fint mitt rum blev kommer imorgon, orkar inte leta efter sladden nu.. Jaja, sussa sött
sjukt jävla fin låt, viiill lära mig spela piano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0