dom 3 orden som nu är verklighet

Hej, har inte pallat skriva försen nu men det går nog bra ändå ! Har inte hänt nåt speciellt idag utom ja.. Privat vad som hänt.. Först va jag i skolan, mentorstid, so, no, lunch, svenska och sist syslöjd, rätt så skön dag faktiskt !
Som ni kanske märker så orkar jag inte skriva så mycket.. Allt jag säger eller gör påminner mig om honom.. Han som är borta.. För alltid..
Dom 3 orden kommer aldrig någonsin försvinna ut ur mitt huvud, varje gång jag tänker på det kan jag inte andas och blir helt ah.. Ja vet inte vad.. När jag såg er idag, det var så sjukt svårt när ni försökte dölja vad ni känner och låtsas som om ingenting har hänt, men det har det, hela era liv har förstörts och förändrats.. Och de blev ännu svårare för mig när jag vet vad som hänt, ni trodde att ni döljde att ni var ledsna, men bakom era falska leenden så såg jag sorgen.. Dom 3 orden, dom som nu är verklighet..
A**** är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0