I will die some day

Kom hem för ungefär 45 minuter sen, har varit på stan med linnea ett tag eftersom att vi fick sluta halv två istället för 3 för att jonas skulle ha nån fotbolls-uttagning till fotbollsklasserna nästa år typ, ja vetinte men vi fick i alla fall sluta tidigare och de va sjuukt nice! Satt vi tog bussen ner på stan, köpte en hemlig sak o jag köpte en mascara på H&M o sen så gick vi till max och "fikade" eller vi köpte varsin milkshake. Gick till bussen vid typ tio över 3 men då hade våra bussar precis gått satt vi gick in på centralen ett tag innan vi gick tillbaka till bussen, träffade min sjuukt saknade barndomsvän jonna där på busshållsplatsen och vi stog o pratade där innan bussen kom o sen så pratade vi hela vägen hem på bussen också och som ni kanske inte visste så bor hon 2 hus ifrån mig, nej nu kan ni sluta anteckna det ja skriver för jag har ingenting annat att säga. Ska gå och plugga lite medans jag lyssnar på musik. No prov imorgon men annars är det nog en rätt så skön dag, först har vi typ mentorstid, matte och sen no där vi har prov, o vi får sluta lektionen när vi e är färdiga, sen har vi svenska o vi ska kolla på i taket lyser stjärnorna och sen så har vi bara spanska! nej nu måste jag dra, puuuss på er
tjejen som har roligt på musik lektionerna (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0