if I die young

Det var knappt att jag klarade skoldagen men ah, hemma är jag nu i alla fall och snart måste jag väl ta & börja plugga lite engelska som är tills på onsdag, prov vettu! skolan gick väl sådär, inget speciellt hände men det var jobbigt att vara där igen. när vi skulle haft idrott hade vi istället musik eftersom att vår idrottslärare var sjuk & vi fick tydligen inte gå hem då satt vi fick ha musik ?! Varför fick vi inte bara sluta istället? Jävla cp skola.. Jaja, när vi slutat så träffade vi linn som kom till sävja, bestämde lite inför helgen o så. Bussen hem, satt o snackade med min älskling ellen hela vägen tills hon skulle av och ja, sen när ja kom hem så åt ja en macka o har suttit här vid datorn sen dess, intresseklubben antecknar! nu ska ja snart ner & äta men innan ska ja sätta på mig mjukisbyxor och någon annan mysig tröja. puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0