matte är inte min starka sida

Helt seriöst.. Vi har matteprov imorgon, och jag har bara hunnit göra typ 10 sidor i matteboken.. Hur tror han då att jag ska klara att göra ett prov imorgon på något jag inte överhuvudtaget har en aning om hur man gör!? Sen till på torsdag har vi spanska och svenska och på fredag har vi engelska, tror det är allt. Men på fredag kommer det bli sjuukt skönt, vi börjar 10 i 11 eftersom att vi inte har någon fotboll, satt vi får sovmorgon och sen så har vi typ inga lektioner eller vi har typ so, engelska och spanska men alla dom lektionerna är korta! Och efter skolan snackade jag, linnea och ellen om att dra ner på stan :') Jaja, nu ska jag sluta skriva om massa onödiga saker och istället gå och tvätta bort sminket, göra lite läxor och sen sova, godnatt på er får hoppas på att jag kan sova inatt.. Inatt så vaknade jag typ klockan 3 på grund utav mardrömmar och har gjort det 2 dagar i rad nu, drömmer om samma sak varje natt.. Nej godnatt nu ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0