Piercingar

Vet ni hur mycket jag vill ha en piercing nånstans nununu?! Några tycker redan att jag har en men att ha ett hål "uppe" i örat tycker inte jag man kan kalla piercing direkt, för mig gjorde de inte ens ont eller någonting bara när man skulle sova på det örat sen i någon vecka typ, men jag vill ha i naveln, tungan & ögonbrynet i alla fall! Naveln får jag ta i nu när jag fyller 14 men jag fyller ju i maj och man får ju inte sola och bada på typ 3 månader efter man tagit satt ska nog göra i typ augusti istället, eller så övertalar jag mamma att låta mig göra de nu innan (a)
I örat ska jag ta ett till under det hålet högst upp som jag redan har och sen på den här lilla saken som sticker ut liksom ! Funderar på att typ ta ett hål inuti örat också, en jag känner har så och det är sjukt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0