sista dagen på sportlovet

Gick aldrig o la mig, istället laddade jag ner kvällens avsnitt av solsidan (a) kollade på det för ett tag sen och det va inte lika roligt som det brukar vara men det är typ lite varannat avsnitt som är sjukt roligt o sen blir de ett tråkigt o sen ett roligt igen! :') Nu sitter jag och kollar på familjen annorlunda eftersom att ajg inte har något bättre att kolla på eller att göra men snart kommer mamma hem med mat satt då ska vi äta & sen ska jag duscha och fixa lite inför imorgon och sen senare ikväll ska jag verkligen bara ta det lugnt, kolla på tv o sen så gå & lägga mig rätt så tidigt, det kanske inte går så bra men i alla fall.. Imorgon är det skola igen... känns inte alltför jobbigt men imorron när jag kommit hem därifrån så kommer jag att vilja ha lov igen. Bara typ 6 veckor kvar till påsklovet (a) Jaja, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0