summer of 69

TRÅÅKIIG DAG HITILLS.. och antagligen kommer den inte bli roligare, har bara legat i sängen och kollat på 3 stycken beck filmer, fråga inte om vilka! mamma vill att jag följer med till farmor & farfar men jag v i l l inte, finns ingenting att göra där + att jag har huvudvärk, satt jag är home alone iställe, hahah de rimma ! Men ska ta & städa mitt rum lite och fixa lite, vill gå ut också bara för att liksom men jag orkar verkligen inte, snääälla kan det bli sommar nu ? man står ändå bara ute och fryser när man är ute nu och det finns inget att göra, på sommarn är de bara att lägga sig o sola eller vad som helst.. Nej men nu blir det att städa rummet och garderoben (y) tjiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0