19 februari 2011

Förlåt för verkligen sjukt dålig uppdatering nu på senaste tiden men jag har inte haft tid eller orkat skriva så mycket. Och antagligen kommer det inte bli bättre uppdatering idag, för om ett tag ska väl jag ta och börja åka till linnea! för ikväll blir de feest, och innan så ska ja o linnea fixa oss hemma hos henne och sen tar vi typ bussen till sävja där festen är! får inte vara hemma idag heller eftersom att josefine ska ha fest här satt de blir ju perfa att jag sover hos linnea sen :') eller ja, sover & sover ! Gick upp vid halv tolv eller nåt sånt där idag, låg kvar o kollade på tv ett tag o så sen så snackade ja lite med josefine o så, o nu har jag precis duschat ! men ska i alla fall ta fram 599 olika kläder som jag tar med till linnea sen får vi se vad jag har på mig! puuss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0