200211

Har kollat på solsidan, snackat med lite folk på msn och lagt in bilderna från kameran till datorn nu sen jag skrev sist! Hahah linnea tog kort på mig igår när jag sov ?! o nu när jag såg dom började jag skratta som fan haha, sjukt ful !
I alla fall, igår så drog jag till linnea typ kanske runt halv 4 kanske, pappa skjutsade mig till hennes mamma o där fixade vi oss lite sen så åkte vi hem till hennes pappa och fixade presenten & åt kyckling (y) sen skjutsade hennes pappa oss till sävja där lanas fest va! De va verkligen sjukt kul, satt typ o pratade o åt godis och shit först (a) sen så dansade vi typ resten utav kvällen, asså de va verkligen as kul ! Efteråt så tänkte vi dra vidare på efterfest med lisa thihih men det blev ingen, vi gick hem till henne istället o på vägen träffade vi jazmin & sanna också och vi träffade någon kille eller ja man eller vad man ska säga som stannade och börja snacka med oss, hahah ! sen så va vi hos lisa ett tag innan linnea och jag drog hem och jag låg i hennes säng och halvt sov medans hon satt vid datorn och varje gång jag precis höll på att somna så sa hon nånting typ satt jag vaknade hahah så jävla jobbig ! :') sen typ klockan halv nio imorse gick hon också o la sig (y) sen så vaknade vi typ runt 3 eller så och satte oss vid tvn istället och kollade på änglagård och typ vid 5 så hämtade mamma mig ! nu sitter jag här och kollar lite halvt på wallander, har redan sett den men ändå, ska bädda rent snart också, ooorkar inte! Jaja, nu ska jag lägga upp lite bilder och sen forsätta titta på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0