ego woman

Trött tjej som snart ska ta & sova, de är jag de ! Har kollat på catch and release för ett tag sen, säger bara att det är en sjukt bra film men kolla inte på den ifall ni känner någon som precis dött, jag valde ju inte direkt rätt tillfälle för att titta på den.. men de gick i alla fall bra tillslut efter några tårar. Imorgon väntas en heldag med shopping i kista galleria med mammi och min hermana, och kanske några fler men inget säkert än men vi får se. är sjukt shoppingsugen, tyvärr så har jag inga pengar, va nyss in på nordea.se och kontot stog på 95 svenska riksdaler.. Synd om mig, fast har några present kort och så sen så får jag väl vara lite snäll mot min lilla mamma (a) nu håller jag på att välja på om jag ska sätta på en film eller börja läsa ego woman som mamma köpte till mig idag, hon tycker tydligen att jag behöver börja läsa!? Hahaha men vi får se hur jag gör, men nu ska jag i alla fall sluta tönta mig framför datorn och istället lägga mig i sängen och ja, antingen kolla på film eller läsa den dära boken, pussgodnatt!
några låtar ifrån filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0