youre a all star

Nyss hem kommen ifrån två sjukt söta kusiner med lika söta föräldrar och sen va ronja, alva och casper & kickie och danne också där och ja, josefine och jag har fått två stycken nya små beundrare, Ronja & alva! Nej men dom är sjukt söta och roliga satt de gör inget att dom satt och pratade med oss om helt osammanhängande saker osv. Vi kom dit vid halv 6 - 6 och då så lekte vi lite med orreponken och dom andra små barnen innan vi åt och medans vi väntade på att dom "vuxna" skulle äta färdigt och efterätten skulle komma så lekte vi lite med oscar och casper och sen så började vi kolla på high school musical 3.. Zac efron e ju lite sådär jätte mycket snygg! Sen fikade vi, kollade på melodifestivalen och sen så drog josefine till nån fest satt jag blev själv kvar med dom men ronja somnade medans jag och alva kollade på de sista utav melodifestivalen och sen så fortsatte vi kolla på high school musical ! De är fan tur att jag har små kusiner satt jag får leka med dom, shit vilket tråkigt liv man skulle ha ifall man inte kunde leka med orres nya polisbil eller köra runt med honom på hans bobbycar ! Haha alva & ronja vill att j & jag ska komma hem till dom satt vi får väl följa med jenny hem till dom nästa gång hon ska dit :') Hahah herregud, nu har jag låtit som ett litet barn hela inlägget men det är fan vad jag varit ikväll! Nu är jag helt sjukt trött, kommer somna vilken sekund som helst men måste ta bort sminket & borsta tänderna osv innan jag sover.. jooobbigt. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0