11 januari, första dagen i skolan

JAG VILL HA CHOKLAD!!!!! Hahah har nästan lite panik, vill verkligen ha det haha! :o Sitter i alla fall och halvt kollar på tv, bygglov haha och matte är en snyygg-jävel asså!
Första skoldagen idag också & det var väl ändå rätt så okej!? Jodå, men det va faktiskt rätt så lugnt eftersom att även fast vi hade lektioner o så va dom rätt så chill & vi gjorde inte så mycket. Kul att träffa alla sjukt roliga & trevliga människor i alla fall, speciellt en (a) Efter skolan så åkte ellen, linnéa och jag till stan och träffade emilia eller ah, vi åkte hem till henne ett tag! Sen tog vi bussen till stenhagen och gick in på maxi ett tag innan några killars innebandyträning började. Sen tog ellen o jag bussen hem vid sju och nu sitter jag här hemma och ska snart duscha men nu vare någon annan som gick in i badrummet.. Jaja, vi hörs imorgon eller så.. Ni märker ju vilken bra uppdatering det blir när jag börjar skolan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0