12 januari 2011

Hejhejhejhejhejhej! Har varit hemma i mer än en timme nu men har inte orkat skriva.. Har i alla fall bara suttit här & kollat på tv!
Skola idag också, och det känns redan som om att vi gått i skolan i flera veckor men det känns faktiskt inte jobbigt! Idag så hade vi först mentorstid, engelska och sen matte, sen hade vi engelska igen eftersom att vi inte hade nån musik för att han typ var sjuk eller något ?! Sen så hade vi "fotboll" fast vi spelade pingis haha, de har typ varit någon vattenläcka eller nåt sånt där nere i idrottssalen satt vi får inte vara där satt vi spelade pingis istället men jonas lät oss sluta en halv timme tidigare (y) Så ellen & jag tog bussen ner till centralen och tog bussen hem därifrån! När jag kom hem va jag ensaaam hemma, sjukt nice :) Och nu är alla hemma igen men snart ska vi typ äta o sen antagligen åka till nicke o jenny och träffa ludvig för första gången! Oscar också såklart! :)) Aja, vi hörs senare tror jag, puuuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0