25 januari 2011

Kom hem för ungefär en timme sen från slavsta, har varit hemma hos bea!
Efter skolan så åkte jag & linnea ner på stan & träffade therese, matilda & amanda, vi skulle ta bussen till allians men så kommer de nån kille som sa att vi fick grattis bulle inne på nåt café satt vi bah ah okej o gick in o tog en bulle o saft sen så gick vi till bussen och ah, vi va i allians ett tag innan therese och amanda drog och jag, linnea o matilda va i slavsta, först skulle vi hem till matilda men sen så träffade vi bea istället o va hemma hos henne ! Typ halv åtta hämtade pappa mig o linnea, när ja kom hem så åt ja lasange o nu ska jag ta och fixa lite saker, puuusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0