26 januari 2011

Hejsan allihopa sitter här och har varit hemma i typ en timme, fick sluta 2 idag iställe för klockan 3 eftersom att jonas skulle iväg nånstans satt de blev ingen fotboll :') 6orna hat spelat nån fotbollscup hela dagen satt på rasterna har vi varit i idrottsalen o chekat fotbooll, fääätt kuuul ! Hahah alla skolor som va me o spela åt i våran matsal eller va man ska kalla de, de är ju egentligen ingen matsal :oo Iaf, de va typ två stycken sjukt söta killar där, synd bah att dom va 98or ;) Ajaa, nu måste jag hoppa in i duschen, ska va hos mormor & morfar klockan 6.. Mormor fyller ju år, grattis ! satt vi ska dit & äta o så men först måste jag duscha och fixa mig, juuste, funderar på att klippa min lugg lite själv, typ satt den blir kortare asså ska fortfarande ha snelugg men inte så lång liksom.. får fundera på de medans ja duschar, men de blir iaf silverschampoo som får sitta i håret i typ 5-10 minuter ! (y) puuusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0