30 januari 2011

Ligger just nu i sängen med datorn i knät och kollar olika bloggar, facebook & bdb medans jag lyssnar på spoootify ! Ohmygod asså, tror aldrig jag haft mer ont i händerna än nu och sjuukt trött.. Gick upp halv tolv typ och ja vet inte vad jag gjorde tills klockan två men då gick jag till jesper & elin, alla andra va redan där satt kunde inte åka dit me nån o de är ändå bara typ 1½ km satt de e chill! Direkt när jag kom så åkte jesper o jag in till ikea o jysk för att byta lite saker o sen köpa lite nya saker, åkte hem o packade lite saker i flyttkartonger och så har resten utav min dag sett ut också, bärt ner för jespers jävla trapp, in i bilen och sen bära in i nya huset.. aja, nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar o så sen så ska jag sova, är som sagt sjukt trött.. Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0