5 januari 2011

Åh -.- Så fort jag vaknade vid kvart över ett så kommer mamma in och typ börjar bråka om varför jag va på stan igår till klockan halv elva osv. asså shiit, får man inte göra nånting utan att hon ska lägga sig i? D A M P.. Igår så drog i alla fall jag o linnéa in till stan vid 5 och direkt när vi är vid centralen kommer nåra killar fram som typ va från.. ja venne vad men dom snacka engelska i alla fall, o dom bah is this the central station? Jag bah yees, sen dom bah, youre beutiful can i kiss you? Jag bah nej o så bah drog vi därifrån hahah, sen så träffade vi alice, lisa, olivia och emelie typ o ah, vi typ pratade ett tag med dom sen drog vi och kollade lite, sen åt vi på jalla, en calzone som börjar bli lite tradition ! Efter så vare några killar som stalkade oss hahaah, först va vi inne i forum o då så gick dom efter oss hela tiden o bara för de så gick vi till varma gubben för att se ifall dom följde efter o de gjorde dom o ah hahaha ! När vi gick tillbaka typ mer in mot stan så såg jag josefin, shit va jag saknar henne! Fast hon kände inte igen mig eftersom att hon inte sett mig i brunt hår.. Hahah nej men sen satt vi på centralen i typ två timmar hahah träffade lisa igen o pratade lite me henne o ah typ de, sen åkte vi hem typ halv elva. Nej nu ska jag ta och börja fixa mig, ska till nicke o jenny eftersom att jenny fyller år, graaattis ! ♥ och kommer antagligen träffa alice där också :') näh ni får ha de så bra så skriver jag sen, puuusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0