behöver skriva av mig

Nu skiter jag i min lilla bloggpaus ett tag för jag behöver skriva av mig..
Att se dig varje dag utan att kunna säga vad jag egentligen vill säga dig är sjukt jobbigt, att behöva gömma sina känslor. Du betyder så sjukt mycket för mig satt du förstår inte.. Ditt leende, hur du pratar, allting skulle kännas så enkelt om jag bara fick vara med dig, men det funkar inte. Du är mitt ljus i mörkret, det är du som får mig att gå upp på morgonen, det är du som gjort satt jag fortfarande lever, jag klarar mig inte utan dig..
Jag skulle för längesen kunnat lägga mig på en tågräls men bara för att jag vet att jag träffar dig imorgon igen så gör jag det inte. Varje ord du säger till mig tar jag till mig och försöker att verkligen se glad ut, inte göra något "för mycket". Ditt skratt är typ det finaste jag vet! Jag älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0