Dag 1 – En bild + kort fakta om mig.


Okej, jag heter johanna maria elisabeth bergman, är 13 år och jag bor lite utanför uppsala.. Egentligen alldeles för långt men mina päron vill inte flytta så vad ska jag göra åt saken? Jaja, mina föräldrar är fortfarande gifta och jag har två syskon, jesper som är 21 och josefine som är 17. Vi är väll som vilken vanlig familj som helst, tror jag :O
Jag går i alla fall på sävjaskolan och det är väll både bra & dåligt. Mina bästa kompisar är ellen, linnea och linn men har några till som också är bra kompisar men ah, det är dom där tre som jag oftast spenderar mina dagar med! Jag är oftast glad och pratar rätt så mycket, fast bara med dom som jag redan känner eller i alla fall typ vet vilka det är om man säger så ;) Jag är beroende utav Olle Hedbergm han är min gud, min förebild, han är luften jag andas! och ska gifta mig med honom.. In my dreams.
Jag vet inte vad mer jag ska skriva, tror redan att jag skrivit lite om sånt här satt ni vet väll lite redan, ifall det är något ni undrar över äre bara att kommentera, kontaka mig på fb eller bdb eller lägg till mig på msn !
Johanna Bergman @ facebook
johanneaa @ bilddagboken
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0