Dag 2 - Min första kärlek.

Min första kärlek.. Det va nog i 5an, i Emil! Vi hade varit tillsammans flera gånger innan men sen hade vi "gjort slut" men då så va det typ rätt så seriöst, så seriöst de kan va när man är 11 år ;) Men ja, jag va verkligen kär i honom o jag förstår fortfarande varför jag va de. Han är en sån där gullig o snäll kille liksom som man kan skratta & gråta med o ah, jag tyckte verkligen om honom. Men typ efter ett tag så tröttnade jag på att vara tillsammans med någon, ville va singel o leva livet hahah närå men jag gjorde i alla fall slut med honom och ja, sen slutade vi i samma klass och idag är vi väl kompisar men vi träffas nästan aldrig :/
Emiiiil ! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0