första gången

Nu är jag hemma igen & kan ju inte säga annat än att Ludde va sjukt söt, även fast det är mycket roligare när dom blivit lite äldre! Haha när jag satt och höll i honom så fick jag typ kramp (?) haha satt typ o spände mig hela tiden bara för att jag inte ville tappa honom ;) Sen så lekte jag ju såklart lite med Oscar, min älskling ! Awwwi haha gulle kom fram till mig när vi satt på golvet o lekte & pussade mig, haha hur gulligt är inte de? Helt random sådär! :') aja, vi åkte vid typ tio i nio och mamma o pappa lämnade av mig vid busshållsplatsen så gick jag hem o var hemma typ prick. Duschade på dirren o nyss så fixade jag fram massa kläder som mamma hade lagt på nåt cp ställe! Nu ska jag kolla lite på tv, sen kanske en film och sen sova ! godnatt
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0