Lördag den 22 januari

Igår så somnade jag i soffan medans mamma & jag kollade på sex and the city 2, hur gick det till? Jag som aldrig brukar somna när jag kollar på satc ! Vid halv 2 var filmen slut och som vanligt när någon väcker mig när jag somnat var jag sjuukt sur, förlåt för de mammsen! Gick o la mig på sängen, fråga mig inte hur jag kom dit för det minns jag inte, och vaknade vid fyra imorse med sminket på & vanliga kläder.. Mysigt! Så då drog jag mig upp ur sängen, fortfarande sjukt trött & tog mig till badrummet o tvättade av sminket o sen bytte jag om till min sovtröja. Vaknade vid halv elva idag och gick ner o åt frukost med jesper & elin, trevlans! Nu ska jag börja dra på mig träningskläderna och vid halv ett hämtar vi upp fjällis o sen drar vi till fotbollsträningen i uppsävjaskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0