sista dagen på jullovet

Oj sheaaat vilken uppdatering idag assååå ! :) Hahah, har typ inte gjort nånting som jag känner att ni behöver veta, typ bärt runt på, lekt med, gosat med Osvald ! Haha bara jag som tycker Oscar har fått många namn nu för tiden? :D haha bara för att josefine o jag är duktiga på att komma på nya varje gång vi träffas (y) Osvald, orre, gulle, älskling, okke, sötnos, bebis o några till ! ;) Kom hem vid 5 och sen dess har jag duschat, rakat bena o haft hårinpackning o allt såhär inför första dagen i skolan.. Sen har pappa o jag fixat min tv-bänk, snickarN you know ! Uuuusch vill verkligen inte till skolan imorgon.. Kommer inte orka sitta still på nån lektion o bara sitta o lyssna på massa onödigt shit, gå upp skit tidigt o sen få massa läxor.. Men det är bara.. 6 veckor kvar till sportlovet.. kääämpa.. haaha.. Och nu ska jag kolla på tv resten utav kvällen och sen gå och lägga mig tidigt.. Lär behövas, kommer ändå inte komma upp imorron... Godnatt även fast ja inte ska sova ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0