13 januari 2011

Hahaha sitter o snackar med linnea på skype, vi fattar ingenting ?! Kom för ett tag sen hem från hennes kusin också, vi va typ där på släktträff ;) Vi satt typ hela tiden inne på deras toa och tog kort, lyssnade på musik och skrattade som fan ! Sen åkte vi med hennes familj till stadium och sen skjutsade linneas mamma hem mig! :')
Har ju varit i skolan också, linn kom ! :D Vi va med henne ett tag, sen hade vi lektion och några killar i sexan tog hennes väska o sprutade hennes parfym så de luktade sjukt mycket, då typ dödade jonas dom o sen så åkte linn hem ! hahahaha.
Imorgon kommer bli sjuukt skön dag (y) Först har vi fotboll fast egentligen inte fotboll, vi ska typ kolla på vm-finalen eller nåt och sen spela pingis ifall vi hinner. Sen har vi väl typ so och engelska sen slutar vi, skulle haft spanska efter engelskan men vi slipper den eftersom att läraren ska booort, så slutar typ klockan 13,35 imorron! Sen ska ellen, linnea, jag och linn på stan. Det va sjukt längesen alla vi fyra gjorde nåt tillsammans, sen sover vi typ hos linnea eller linn! Nej nu ska jag gå ner och äta något sen lägga mig i sängen o glo på film, niiice ! Puss på er, hejdåå !
sommar, brun, gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0