14 januari 2011

Mormor, morfar, nicke, jenny & company åkte hem för ett tag sen, dom har joinat mig och min familj här ikväll. de bjöds på lek, mat, prat och skratt, ohyes!
Skola idag och det hände inte så mycket, fotboll= kollade på vm-finalen & sen spelade vi pingis (inte för att jag spela men), so= satt och skrev massa saker hela tiden, engelska= typ förhörde läxan o shit, sen så slutade vi! Eller jag och linnea slutade och alla dom i klassen som har spanska men linnea och jag, snälla som vi är, väntade på ellen eftersom att hon har engelska o ah, hon slutade typ tjugo i tre. Vi drack power king och stalkade en person haha ! Sen tog vi bussen in till stan och vi skrattade hela tiden på väg in till stan och resten utav tiden också, träffade julia, linda och lisa vi typ gick runt först och sen gick vi till max o åt. Lisa köpte 599 energi drycker, hahaha o sen så träffade vi karolina och sally! Sen behövde jag ta bussen hem klockan sex och ah, va väl hemma kvart över typ och då va alla redan här. Nu ska jag sova snart, har fotbollsträning imorron klockan kvart i ett och de ska faktiskt bli skönt att träna och typ springa runt och verkligen bli trött, ni fattar nog! Nej, godnatt på er, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0