BLOGGPAUS

Okej vi gör såhär, jag bloggar inte på typ en vecka, medans så fixar jag en ny design och sen så börjar jag skriva igen typ nästa söndag/måndag, lägger upp dagens outfit, uppdaterar mycket och ah, all sån där skit som ni vill se! Vet verkligen inte hur jag vill att designen ska se ut, gillar den jag har nu bara för att jag inte tröttnar på den men den är rätt så tråkig.. Vill ha en rosa eller lila men kommer tröttna på de skit fort.. Svårt dehär och sen måste jag ha nån fin bild på mig, får ta massa olika nu i veckan o sen får vi se vilken/vilka som passar.. Shit va jag e cp, sitter och typ verkligen berättar allting ;) Från och med nu, bloggpaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0