Nyyytt

Kom hem från stan för ungefär 1½ timme sen, har sprungit runt och skämt ut mig med ellen & linnea, mina älskade vänner! Sen jag kom hem har jag bara käkat tacos och sen suttit här och snackat med maassa sköna personer på msn & så! Juste, träffade sjukt saknade alice på stan & shiit, måste träffa b-ruden snart asså ! Sen så satt vi på varma gubben, sjukt jävla kul,  har nog aldrig skrattat så mycket på samma gång ! Tog 7 bussen hem och nu ska jag väl ta & fixa lite saker, typ ta bort sminket o så, sen lägga mig i sängen och kolla på tv/film, är sjukt trött! Har fotboll imorgon kvart i ett också, alltså kan jag inte sova så länge ja vill, shiiat hoppas verkligen ni tycker synd om mig nu ! Ajaaa, nu kommer det bilder på de jag köpte
Foundation, 149:- H&M
Brun utan sol, 85:- Åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0