älskar dig storebror ♥

Han flyttar om en vecka.. Vafan de kan inte va så?! min älskade lilla storebror kan inte flytta hemifrån.. Du ska fan bli pappa, det funkar liksom inte. För mig är du fortfarande 11 år och springer runt och leker krig med mig och josefine, bygger 500 olika kojor ute i skogen, när du höll i josefine o jag sprutade kaviar i hennes mun, när vi körde innebandy inomhus när inte mamma & pappa va hemma och direkt när dom kom fick vi panik och typ sprang ner och låtsades som om vi inte gjort något! Alltid när jag varit liten har jag sett upp till dig och tyckt att det varit jätte coolt att ha en storebror som är 8 år äldre än mig, jag kommer sakna allt vi gjort! Eller nu på senare tid alla gånger vi har suttit nere i köket o pratat alla vi tre om typ allt möjligt, när du kommer in till mig på mitt rum varje dag efter jobbet o typ bara säger hej, börjar prata om saker som hänt på jobbet eller typ säger att jag ska ladda ner någon film till dig.. Ohmygash, du ska bli pappa, du ska få barn, jag & josefine ska bli fastrar, mamma & pappa ska bli farmor o farfar.. Du är liksom snart 22 år, tiden går så sjukt jävla fort.. Visst du flyttar typ 3 kilometer bort, jag kan gå dit varje dag om jag vill men det blir ändå inte samma sak.. Ingen mer gång jag kan äta frukost med dig eller gå ut till dig o spela playstation ifall jag har tråkigt o vem ska ta din plats brevid mig vid matbordet, vad fan ska jag göra utan dig min älskade storebror?! En sak kan jag i alla fall säga o det är att jag kommer vara stamgäst (heter det så?) hemma hos er !
Jesper Bergman, min storebror, min förebild, jag älskar dig mest av allt ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0