27 januari 2011

Kom nyss heem ! Har varit hos linnea & sen hos linn, okej vi tare från böörjan satt ni fattar ;)
Först skolan, de va rätt så lugnt, vi hade en vikarie på matten och no:n, han va sjukt sträng men de e väl rätt så bra ändå, våran vanliga lärare låter oss typ göra vad vi vill satt vi sitter typ o e inne på facebook på lektionerna & pratar o shit, dåligt jag vet, men jag orkar inte bry mig just nu! På spanskan hade vi som vanligt käääärin, oooooh! hahaha bara chuliiia & linnie som fattar ! ;) sen så hade vi typ bara svenska o där har vi också kääärin även kallad hamstern!
När vi slutade så gick emilie, ellen, linnéa & jag till ica, va meningen att vi skulle komma därifrån med hårfärg men de blev de ingen.. :o Istället sprang vi runt där inne & köpte kladdkaka, chips & choklad, tjockiiisar ! (y) Sen träffade vi världens finaste, roligaste, snällaste, snyggaste personen som finns där inne också, vem berättar jag tyvärr inte (a) Vi tog bussen hem till linnéa och tjockade oss med de där vi köpte medans vi satt vid datorn, lyssnade på musik o snackade ! Emilie tog bussen hem klockan sex typ o ett tag efter åkte ellen, satt linnea o jag gick ner till linn och vi har planerat lite saker o shit, kommer bli bäst ! Och ah, halv nio kom jesper o hämtade mig o nu sitter jag här, tog typ en halv timme att skriva dehär :o Nu ska ja ta bort sminket o shit innan jag lägger mig i sängen o pluggar lite innan jag sover, har aaas ont i huvudet.. Puuusshej :*




fina bilder ja vet, tagna med mobilen , därför de är så dålig kvalité

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0