29 januari 2011

Har ju inte skrivit på sjukt länge nu :o Men har varit upptagen med annat, har liksom annat som är viktigare! Igår va det skola & party med linnéa hahah, sjukt kul kväll men de e hemligt vad vi gjorde, vaknade imorse hemma hos henne och hade sjukt ont i huvudet o så, ooojdå men vi började typ fixa oss o så men sen kom vi på att inga bussar gick.. Satt vi satt hemma istället, kuul.. sen kom mamma & hämtade mig, vi stannade på ica och handlade lite saker innan vi åkte till jesper & elin.. Omg, va fel de där lät men ah, dom flyttade idag.. Eller dom sover här inatt också men dom började flytta in idag men vi blev inte färdiga. Men vi åt pizza, elins mamma & pappa kom o fikade och sen har jesper o jag varit hemma och hämtat kartonger o sen flyttat dom till deras hus och pappa o elin har städat (a) Kom hem tio i två och imorron ska jag dit igen.. Nu ska jag sova, mina ögon håller på att dö ! puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0