innebandy

I'm hooome, jag vet att ni saknat mig! Nejdå men jag är i alla fall hemma, vi åkte till fyrishov och kollade på storvreta - täby , och shiit va jag saknar innebandyn, tror jag dör.. När man hör när nån slår klubban emot någon annans klubba, eller publikens jubel när något av lagen gör mål, när man sitter & tittar o märker ett fel domaren gör o man blir så jävla arg, de är nåt jag saknar! Har faktiskt inte kollat på en enda match sen jag slutade.. Har typ inte orkat, visste att jag skulle sakna de..
I alla fall, mika kohonen, världens bästa spelare gjorde hela matchen, förstår att han blivit utnämnd till världens bästa innebandy spelare! Mamma kom och hämta mig sen & vi skulle åka o hyra film men kom istället därifrån med 2 stycken köpta filmer, vi skulle hyra beck- levande begravd men när vi skulle betala sa han att vi kunde få köpa den för 59 o de kostade 40 att hyra o sen bah ni får sex and the city 2 också, 100 kronor för båda, kaaa chiiing! §
Nu ska ja kolla på levande begravd med mamma & pappa, puss heeje !

Ni ser vem de va jag försökte ta kort på va? ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0