beautiful day

Sjukt mycket som har hänt idag & tror nog aldrig jag kommer att glömma den här dagen!
Okej vi tar allt från början, jag gick upp vid tio för att mamma, josefine & jag skulle ju bort idag till massa affärer osv. vid typ halv elva ringer nicke min morbror & säger att vi fått en till kusin klockan 09,09! Aaawww, det är en kille & ska antagligen heta Ludvig, sjukt gulligt! När mamma pratat färdigt me nicke ringde hon mormor och vi åkte dit för Oscar va ju där eftersom att nicke o jenny va på bb.. Iaf, vi va där ett tag och sen så åkte vi in till ö&b, iittala outlet och sen åkte vi till maxi, eftersom att oscar typ inte hade nån mat eller så med sig till mormor så köpte vi de också, på vägen hem fick jag en bild från nicke på min nya sjukt söta kusin ! Vi åkte till mormor o lämnade sakerna till orre och sen åkte vi hem o ah, imorgon ska jag o linnea va tomtar på nån julfest som mormor fixar me nåra andra tanter.. haha (a) Får se om jag träffar Ludvig imorgon också, kanske ! eller ja vet inte! Aja, nu ska jag sluta snacka om saker jag inte vet något om, o istället sätta på en film och ta fram lite grejor till imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0