8 januari 2011

Hejhejhej hallå! Kom hem från "julfesten" för ungefär kanske en timme sen, han aldrig skriva imorse!
Gick i alla fall upp vid 11, fixade mig o allt dedära sen så typ klockan tjugo i ett åkte pappa och jag o hämtade linnea o sen åkte vi till bygdegården! Direkt när vi kom så kom nicke & oscar också satt älsklings bebis blev glaad! :')
De va typ 120 personer där och hälften va barn typ, dom fikade, dansade runt granen, hade lotteri och sen kom tomten (hoost jag och linnea!) Hahah skit kul när dom hade lotteri, först så vann mormor, sen vann nicke & oscar o sen vann jag hahah och oscar fick allt, nöjd kille! Hahah hela släkten vinner ;) Aja, i alla fall linnea och jag var bäst som tomtar, alla barn kom fram o bah hej tomten (a) o så fick dom en godis påse, de blev nåågra över.. Hahah va tror ni att jag gör just nu? Jo sitter o äter godis, haha fick 2 påsar :o Jaja, nu ska jag städa min gaarderob, kuul! Hej merej lillebror !
btw, erika tog kort på oss som tomtar, ska fråga ifall hon kan skicka dom ;))

inlägget skulle kommit upp för typ 2½ timmar sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0