har du provat att le när allt går fel? jag har

Duschat, sminkat mig, fixat håret, bestämt kläder, ni vet allt sånt där är färdigt nu även fast alltihopa blev helt fult så får det duga ikväll.. är ju liksom ändå släkt men personerna som kommer & dom har trots allt sett mig i ännu sämre dagar.. Hahaah!
Sitter & dunkar musik medans jag checkar facebook & väntar på att dom ska komma vilket dom lär göra vilken minut som helst. vädret har typ förändrats helt här och det kanske till o med blir kallt med jeansshorts..?! äsch, får väl dra upp & byta i så fall! nej nu har jag riktigt tråkigt & ont i huvudet.. ner och kolla om mamma köpt ipren & sen fort upp igen, annars kommer hon säga åt mig att göra en massa tråkiga saker (a) puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0