one last day

Känns inte som att jag skrivit här på riktigt liksom på typ 2 år så tänkte köra på lite vanligt idag ! i alla fall, dagarna som gått har varit riktigt chillerill. lång ledigt, kompisar, nåntuna, klassens dag på lyssnaängen, gör ingenting i skolan & imorgon är det skolavslutning. helt sjukt vad fort det här året har gått, när jag kommer tillbaka blire åttan, betyg och måste börja bry mig om skolan, jobbigt läge där va.. Aja, idag så drog jag i alla fall till sista dagen i skolan och den började klockan nio med lite städning i klassrummet, ta ut allt ur skåpen osv. sen så bara rast, lunch och sen drog jag iväg in till stan och mötte upp mamma där, drog oss sakta men säkert vidare upp emot sjukhuset där jag hade tid klockan ett hos någon ätstörningsspeciallist. ännu mera jobbigt läge därvaa. 11 blodprover senare & lite snack så kunde jag knappt stå upp, undra varför haha men efter ett tag så drog vi i alla fall tillbaka in mot stan, mamma mötte upp min syster & jag träffade linnea, hon checkade på avslutningsklänning osv, efter ett tag köpte vi jordgubbar som vi åt innan vi tog varsin buss hem åt varsitt håll! nu ska jag fixa lite saker, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0