just breath

sitter här & luktar bebis efter att ha suttit o myst med min lilla bebis hela kvällen ! efter skolan idag så kom elin hit och lite senare kom pappa & jesper, vid kvart i sju började vi gå dom 150 metrarna bort till huset dom skulle kolla på och jesper & elin ville inte ha med holly in ifall det skulle vara mycket folk, så då drog jag iväg på en liten promenix med hollan medans dom kollade, efter kanske 20 minuter så ringde mamma och sa att jag kunde komma om jag vill eftersom att det inte var så många där ! aja, vi får se hur det blir med det huset men sen resten av kvällen har jag myst med ungen som har världens mysigaste kinder! hihi. innan idag så har jag i alla fall varit i skolan, först hade vi mentorstid och vi bestämde bara vad vi ska göra på klassensdag typ, sen så sista engelska lektionen för den här terminen, vi gjorde typ ingenting där utan bara några tävlingar. sen så hade vi matte & jag satt och gjorde nästan ingenting, hade sjukt ont i magen & huvudet, som vanligt.. sen så fick linnea, sara o jag göra no-provet som gick sjuukt dåligt men det spelar ingen roll nu. Efter det så hade vi lunch & efter så fick jag så sjukt svårt & andas, fick verkligen ingen luft typ och hjärtklappning.. så ah jag vet inte, efteråt så stog jag och annica o pratade om allt i nästan en kvart, hon är världens bästa! sen så hade vi miranda på musiken haha, fick sluta typ en halv timme innan vi egentligen slutade & sen så hade jag fotboll som jag inte var med på på grund av massa saker, men jonas fattar & han skriver att jag varit med ändå, hihihuh ! nej, nu ska jag gå & duscha sen lägga mig o kolla på the hills medans jag dricker te.. har så sjukt ont i halsen, inte bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0