tredje juni tvåtusenelva

Kom hem för ungefär en timme sen, det är bra väder ute men jag orkar inte gå ut i solen.. alla verkar tycka att det är skit varmt ute?! men för mig som var i turkiet för 1½ vecka sen är inte 22 grader något emot 35.. ååh, ta mig tillbaka! nej men ska väl börja ta tag i det här & gå ut o lägga mig i solen om ett tag, eller så blir det imorgon.. haha i-landsproblem.
Igår då, först så drog ju jag hem till mormor & morfar där min sjukt söta kusin redan va, inte träffat killen på typ 3 veckor (helt sjukt..) så vi gosade som bara den & lekte lite, efter ett tag så drog vi ut på en liten promenix i vagnen hihi. m & m bor ju typ 100 meter ifrån oss så vi gick upp hit och sa åt pappa att vi skulle fika o sen gick vi tillbaka igen! fikade, lekte, åt middag, sprang efter oscar & lekte lite till sen så skjutsade mamma hem mig till linnea där dom inte ens var hahaha, så jag fick sitta på hennes trapp i typ 10 minuter & prata med människan i telefon sen så kom dom i alla fall hem. Nästan direkt så cyklade vi till nåntuna & ellen drog iväg o träffade edvin o linneaaa & jag gjorde först en sak och sen gick vi till ica och det första vi gör när vi nästan är framme är att se annica som typ var 10 meter bakom oss hihi, vi drog in och köpte tuggumi & sen gick vi ut igen o då stannade jag o pratade med annica om allt som vanligt & ah.. vid halv tolv cyklade vi hem igen & sen så typ låg vi i sängen & kollade på hitta nemo o shit ! idag så vaknade vi typ halv elva eller något & har bara legat i soffan sen dess och halv sovit typ! nej, nu ska jag ut och prata med mamma, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0