the reason why I smile

Åååh, är så sjukt jävla trött.. men klockan är bara halv ett och nicke & jenny är fortfarande kvar här. ludde har sovit mest hela kvällen & oscar gick o la sig för nån timme sen också så jag känner verkligen hur sjukt äckligt jävla skönt det skulle vara att få sova, imorgon ska jag sova lääänge !
Hela kvällen har jag suttit & tryckt i mig mat så jag är så sjukt mätt just nu & håller verkligen på att spy.. och sen så har jag, josefine & oscar varit ute och blåst såpbubblor, haha oscar va så sjukt söt när han kom på att om han rörde bubblorna så sprack dom :') har även sysselsatt mig med att dra bort sårskorpor ifrån min hand så nu kommer det att bli ännu mera ärr än vad det skulle blivit annars.. bra där johanna (y) nu ska jag sätta på någon film att kolla på tills dom går hem och jag får sova! puss
fina unge ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0