ta mig härifrån

tänkerintegöradet. tänkerintegöradet. tänkerintegöradet.
fyfaan, vad jag inte vill gå dit, jag vet att jag måste nu men jag orkar inte. vill inte bry mig och orkar inte bry mig. i början visste jag inte att det skulle bli en sån här stor grej av allt det här, men nu, nu så blir allt fel, jag vill inte. allt jag säger & gör blir fel, det minsta lilla jag gör så blir det massa frågor och helt jobbigt.
mår så sjukt dåligt, alldeles för mycket --- som jag inte borde ta egentligen. men jag vill få bort smärtan, bort med allt jobbigt & tråkigt. det är inte bra, det vet jag också men det g å r inte utan.. hjärtklappning, svårt att andas, ont i ryggen, magen, huvudet, benen, ont överallt men ändå är det ingenting som hjälper.. jag vill verkligen inte gå dit imorgon, men nu måste jag, men det här är verkligen det sista jag ville, allt var så sjukt mycket bättre förut. jag vill inte gå dit med -----, verkligen inte..
ingen som förstår hur jag tänker & känner, förlåt för allt.
hjälp mig,
det är inte meningen att någon ska fatta så fråga inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0